TEEM STEENGOED

TEAM STEENGOED

WIE ZIJN WE

Het oudercomité is een groepje ‘gewone’ ouders zoals jij en ik, die graag willen meewerken om van de school een toffe, gezonde en leerrijke plek te maken voor onze kinderen. Het doel van het oudercomité is de belangen van zowel de kinderen als de ouders in het hele schoolgebeuren te behartigen. Wij willen als spreekbuis dienen tussen kinderen, ouders, leerkrachten en directie.

Tijdens de maandelijkse vergaderingen met het kernteam – waar ook steeds enkele leerkrachten of de directie bij aanwezig zijn -  krijgen we informatie over de schoolwerking, bespreken we aankomende activiteiten of behandelen we voorstellen die de schoolwerking kunnen verbeteren.

Na(ast) dat ‘harde werk’ is er plaats voor een drankje een toffe babbel met andere ouders! Teamwork voor een gemeenschappelijk doel dat ons allemaal aanbelangt. Need to say more?

WIJ ZOEKEN (SCH)OUDERS

We zoeken ouders die goesting hebben om zich in te zetten voor... de kids uiteindelijk!

Er zijn verschillende engagementen mogelijk, afhankelijk van de tijd die je kan/wil investeren.

• Kernteam: een groep van een 6-10 tal personen die de trekkers zijn van het oudercomité. Dit team komt ongeveer om de 2 maanden samen om de grote lijnen uit te zetten.
  • Helpende handen: een grote groep van ouders die willen meewerken aan het op poten zetten van een concrete activiteit of in't kort: graag de handen uit de mouwen steken. Deze groep komt samen wanneer er een concrete activiteit op handen is, werkt ernaar toe, en maakt er een succes van.

Wens je mee te werken aan een verkeersveilige schoolomgeving? Een kleurrijke, groene speelomgeving? Een time-out / time-in caravan? Uitwerking van een geslaagd schoolfeest? Organiseren van toffe evenementjes die dan nog eens de schoolcarrière van zoon-/dochterlief kleuren? You’re just 1 click away!

Aarzel niet en laat ons iets weten via teamsteengoed@gmail.com.

EEN IDEE?
Zit je ergens mee, heb je suggesties of leuke ideeën? Geef ons zeker een seintje.

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA!
Op onze facebookpagina zetten we leuke acties in de kijker, helpen we je herinneren aan geplande evenementen, plaatsen we de laatste nieuwtjes of zoeken we helpende handen.

Volg ons op https://www.facebook.com/Team-Steengoed-106462058489847